INSPECCIÓN DE SERVICIOS SANITARIOS

DIRECCIÓ I CONTACTE

  • Centre de Salut Benidorm-Tomás Ortuño
  • C/ Tomás Ortuño, núm. 69, 3a planta. 03501 Benidorm
  • Tel.: 966 856 590 | Fax: 966 816 596

 

RECURSOS HUMANS

  • JOAN LLORET LLINARES - JEFE DE SECCIÓ D'INSPECCIÓ
  • BERTHA CECILIA *CORREA FAJARDO - INSPECTORA MÈDICA
  • JOSÉ FERNANDO RAMÓN DURÁ - *ENFERMERO INSPECTOR
  • TERESA ELVAR LEÓN - CAP DE NEGOCIAT
  • ELENA CONESA MARTÍNEZ - AUXILIAR DE GESTIÓ
  • ANA ISABEL RODRÍGUEZ CASTRO - AUXILIAR DE GESTIÓ

 

HORARI D'ATENCIÓ

  • De Dilluns a Divendres de 9.00 a 14.00 hores

 

CARTERA DE SERVICIS

  • Inspecció, avaluació, auditoria i vigilància del compliment de la legislació i normativa sanitària.
  • Inspecció de centres, servicis, unitats i establiments sanitaris públics i privats.
  • Elaborar informes preceptius en els procediments d'autorització i acreditació de centres i servicis sanitaris.
  • Participar en les comissions clíniques hospitalàries i en l'avaluació docent.
  • Elaborar informes sobre els expedients de reclamacions de responsabilitat patrimonial de la Conselleria de Sanitat.
  • Inspeccionar les prestacions farmacèutiques, així com efectuar el procediment de visat.
  • Elaborar informes proposades en els expedients de reintegraments de gastos.
  • Inspeccionar i controlar sanitàriament la Incapacitat temporal, incloent-hi el personal del Servici Valencià de Salut.
  • Valorar les reclamacions dels pacients en matèria d'incapacitat temporal.
  • Coordinar la gestió de la incapacitat temporal i permanent amb l'INSS i les Mútues.
  • Efectuar les actuacions prèvies, proposta d'iniciació i instrucció de procediments disciplinaris, en matèria de la seua competència.
  • Emetre informes preceptius sobre sol·licituds de reducció horària del personal de l'administració.
  • Participar en els tribunals de selecció de personal d'Institucions Sanitàries.