DIRECCIÓ I CONTACTE
- Centre de Salut Benidorm-Tomás Ortuño
- C/ Tomás Ortuño, núm. 69, 3a planta. 03501 Benidorm
- Tel.: 966 856 590 | Fax: 966 816 596
RECURSOS HUMANS
- JOAN LLORET LLINARES - JEFE DE SECCIÓ D'INSPECCIÓ
- BERTHA CECILIA *CORREA FAJARDO - INSPECTORA MÈDICA
- JOSÉ FERNANDO RAMÓN DURÁ - *ENFERMERO INSPECTOR
- TERESA ELVAR LEÓN - CAP DE NEGOCIAT
- ELENA CONESA MARTÍNEZ - AUXILIAR DE GESTIÓ
- ANA ISABEL RODRÍGUEZ CASTRO - AUXILIAR DE GESTIÓ
HORARI D'ATENCIÓ
- De Dilluns a Divendres de 9.00 a 14.00 hores
CARTERA DE SERVICIS
- Inspecció, avaluació, auditoria i vigilància del compliment de la legislació i normativa sanitària.
- Inspecció de centres, servicis, unitats i establiments sanitaris públics i privats.
- Elaborar informes preceptius en els procediments d'autorització i acreditació de centres i servicis sanitaris.
- Participar en les comissions clíniques hospitalàries i en l'avaluació docent.
- Elaborar informes sobre els expedients de reclamacions de responsabilitat patrimonial de la Conselleria de Sanitat.
- Inspeccionar les prestacions farmacèutiques, així com efectuar el procediment de visat.
- Elaborar informes proposades en els expedients de reintegraments de gastos.
- Inspeccionar i controlar sanitàriament la Incapacitat temporal, incloent-hi el personal del Servici Valencià de Salut.
- Valorar les reclamacions dels pacients en matèria d'incapacitat temporal.
- Coordinar la gestió de la incapacitat temporal i permanent amb l'INSS i les Mútues.
- Efectuar les actuacions prèvies, proposta d'iniciació i instrucció de procediments disciplinaris, en matèria de la seua competència.
- Emetre informes preceptius sobre sol·licituds de reducció horària del personal de l'administració.
- Participar en els tribunals de selecció de personal d'Institucions Sanitàries.